Klantenservice
Betalen
Hier vind je antwoord op de meest gestelde vragen die betrekking hebben op het onderwerp betalen. Zo kun je onder meer terugvinden wat bij Ventilatieland de betaalmogelijkheden zijn, terwijl je ook informatie kunt vinden over het inzien van een factuur. Staat jouw vraag hier niet bij of wil je ergens meer informatie over ontvangen? Neem dan contact met ons op!
Wij bieden vrijwel alle betaalmogelijkheden aan. Je kunt bij het afrekenen van je bestelling de gewenste betaalmethode selecteren. Op onze pagina Veilig betalen bij Ventilatieland kun je zien welke betaalmethoden er mogelijk zijn op onze website.
Je kunt bij ons je bestelling op rekening kopen en achteraf betalen. Hiervoor gelden wel een aantal voorwaarden, die onder andere worden getoetst via een kredietcheck.
Het is mogelijk dat je bestelling nog niet is doorgevoerd. Dit proces kan in het uiterste geval enkele uren duren. Controleer ook altijd de ongewenste map van je e-mail. Het is ook mogelijk dat er een foutief e-mailadres is doorgegeven. Heb je na een aantal uur nog steeds geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact met ons op.
Er kan sprake zijn van een storing bij de betreffende betaaldienst waarmee je de order wil betalen. Neem in dat geval contact met ons op.
Wil je via een andere betaalmethode jouw bestelling betalen, maar lukt dit niet? Controleer dan even of alle gegevens kloppen, bijvoorbeeld van je Creditcard.
Je kunt een couponcode/kortingscode toevoegen in je winkelmandje. Het veld 'Kortingscode toevoegen' bevindt zich net onder de artikelen in je winkelmandje. Nadat je een geldige kortingscode hebt ingevoerd en op het groene plusteken hebt geklikt, zal de korting automatisch worden verrekend met het totaalbedrag van je bestelling.
Je factuur kun je vinden in de e-mail die we naar je hebben gestuurd. Heb je een persoonlijk account? Dan kan je jouw facturen inzien in je eigen account, onder het kopje 'orders en facturen'. Wij versturen je factuur pas zodra je bestelling is verzonden.
Je ontvangt deze na 2 weken automatisch van Rivery. Mocht je deze niet hebben ontvangen dan kan zijn dat er een foutief e-mail adres is opgegeven bij het invullen van alle vereiste gegevens. Ook kan het voorkomen dat de factuur in je spamfolder (ongewenste e-mail) terecht is gekomen. Is dat in beide gevallen niet zo? Neem dan contact op met de klantenservice van Riverty.
Je betaling en het betaaloverzicht kunnen elkaar net gekruist hebben. Je ontvangt binnen drie werkdagen na je betaling een e-mail met een betaalbevestiging. In dat geval hoef je niets meer te doen. Heb je de betaling langer dan 3 werkdagen geleden gedaan? Stuur dan een betaalbewijs naar payments@riverty.nl. Zij zoeken de betaling dan voor je op, waarna je alsnog een bevestiging per e-mail ontvangt. Controleer ook altijd even of je de betreffende factuur naar het juiste rekeningnummer hebt overgeboekt.
De reden hiervan kan zijn dat er een foutief e-mail adres is opgegeven bij de bestelling. Ook kan het voorkomen dat de betaallink in je spamfolder (ongewenste e-mail) terecht is gekomen. Is dat in beide gevallen niet zo? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Na elke bestelling sturen we je automatisch een factuur. Als de bestelling al is betaald, fungeert de factuur als ontvangstbewijs. Wanneer we jouw bestelling verzenden, sturen we ook automatisch een factuur naar het door jou opgegeven e-mail adres.
Staat jouw vraag hier niet bij? Kijk dan op onze kenniscentrum! Staat uw vraag hier niet tussen neem dan contact op met onze klantenservice en we helpen je graag verder! Je kunt ons onder meer via chat en WhatsApp bereiken.
Kunnen we je nog ergens anders mee helpen?
Bij Ventilatieland vinden we het belangrijk dat we altijd goed bereikbaar zijn en jouw vragen zo snel mogelijk kunnen beantwoorden. Daarom kun je ons op meerdere manieren bereiken, waaronder via chat of WhatsApp. We staan graag voor je klaar!
Chat met ons
Antwoord binnen 5 minuten
Stuur een WhatsApp
Bereikbaar van 08:00 - 17:00
Stuur een e-mail
Antwoord binnen 1 werkdag
Contactformulier
Vul ons contactformulier in