Klantenservice
Bezorgen
Hier vind je antwoord op de meest gestelde vragen die betrekking hebben op de bezorging van onze producten en bestellingen. Wil je weten wat de status van jouw bestelling is? Dat kun je hier ook terugzien. Staat jouw vraag hier niet bij of wil je ergens meer informatie over ontvangen? Neem dan contact met ons op!
Zodra jouw bestelling wordt verzonden, ontvang je van ons per e-mail een track en tracé code van de betreffende vervoerder. Vrijwel al onze pakketten worden verzonden via DPD. Met de track en tracé code kun je jouw bestelling volgen en zien wat de verwachte datum en tijd van de levering is. Wil je weten wat de status van jouw bestelling is? Klik dan hier voor de DPD Tracking pagina en voer jouw track en tracé code in.
Op werkdagen is ons afhaalmagazijn geopend van 08:30 - 12:30 uur en van 13:00 - 17:00 uur. Wij adviseren u wel vooraf de bestelling op onze website te plaatsen, anders kunt u mogelijk te maken krijgen met een langere wachttijd. Wilt u buiten deze tijden ons magazijn bezoeken, neem dan telefonisch contact met ons op. Wij zullen proberen een persoonlijke afspraak met u in te plannen. Het adres van ons magazijn is: Poldergotestraat 2b, 9240, Zele.
Via de app of klantenservice van DPD kun je indien mogelijk nog het bezorgmoment aanpassen. Dit kan eventueel ook wanneer je de bezorger hebt gemist en er een nieuwe bezorgpoging wordt gepland.
Wanneer er op het doorgegeven adres niemand aanwezig is terwijl de bezorger jouw bestelling wil bezorgen, dan zal de zending mogelijk op een nabij gelegen adres worden bezorgd of naar een ophaalpunt worden gebracht. Je wordt altijd op de hoogte gebracht van de status van je bestelling. Indien de levering plaatsvind middels onze eigen logistieke service zal er getracht worden om telefonisch contact op te nemen.
In eerste instantie wordt jouw pakket de volgende werkdag bezorgd (indien alle artikelen uit jouw bestelling voorradig zijn en voor 16u30 besteld). Via de app of klantenservice van DPD kun je indien mogelijk nog het bezorgmoment aanpassen, als de bestelling verzonden is met DPD. Indien de levering plaatsvindt middels onze eigen logistieke service zal er getracht worden om contact op te nemen.
Als je een bestelling nog niet hebt ontvangen, zijn er verschillende mogelijke redenen:
- Het product dat je hebt besteld is momenteel niet op voorraad en zal binnenkort worden aangevuld in ons magazijn.
- De bestelling is al verzonden, maar er kan vertraging zijn opgetreden bij de vervoerder.
- De bestelling is nog niet betaald. Wanneer er geen betaling heeft plaatsgevonden, wordt de bestelling in de wacht gezet.
Je kunt altijd de status van je bestelling controleren via de track en tracé-code die we per e-mail hebben verstuurd.
Dat is vervelend! In dat geval kun je contact met ons opnemen.
Jouw nalevering kun je volgen via de track en tracé code, die je van ons per e-mail hebt ontvangen. Hierin kun je dus ook het geplande bezorgmoment en bezorgdatum zien. Klik hier voor de DPD Tracking pagina en voer de track en tracé code van jouw bestelling in.
Staat jouw vraag hier niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice en we helpen je graag verder! Je kunt ons onder meer via chat en WhatsApp bereiken.
Kunnen we je nog ergens anders mee helpen?
Bij Ventilatieland vinden we het belangrijk dat we altijd goed bereikbaar zijn en jouw vragen zo snel mogelijk kunnen beantwoorden. Daarom kun je ons op meerdere manieren bereiken, waaronder via chat of WhatsApp. We staan graag voor je klaar!
Chat met ons
Antwoord binnen 5 minuten
Stuur een WhatsApp
Bereikbaar van 08:00 - 17:00
Stuur een e-mail
Antwoord binnen 1 werkdag
Contactformulier
Vul ons contactformulier in