Inloggen
Winkelmandje
NederlandsNederlands

Retourneren

Hieronder vindt u een overzicht van de meestgestelde vragen (Frequently Asked Questions) rondom retourneren. Kunt u het antwoord op uw vraag niet vinden? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder.

< Terug naar het overzicht


Ik wil mijn product retourneren, kan dit?

Wat jammer! Retourneren is natuurlijk mogelijk. Wij willen graag dat u tevreden bent, dus u kunt uw bestelling kosteloos naar ons terugsturen. U heeft maar liefst 90 dagen bedenktijd, dus u kunt binnen die tijd van (een deel van) uw koop afzien. Kijk op de retourpagina op de website voor de procedure.

Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat nu?

Sorry! Het spijt ons, dit is natuurlijk niet onze bedoeling. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice. Zij helpen u graag verder zodat u zo snel mogelijk het juiste product in huis hebt.

Kan ik een product ruilen?

Helaas is dat niet mogelijk. Wilt u toch een ander product? Dan kunt u uw product kosteloos retourneren en vervolgens zelf een nieuwe order plaatsen.

Kan ik alles retourneren?

U begrijpt het vast dat wij sommige producten en diensten niet retour kunnen nemen. Hieronder vallen:
• Maatwerk producten zoals roosters of producten met een mengkleur keuze;
• Ingewisselde of ingevulde vouchers en tegoedbonnen;
• installatie-, montage- en inbouwkosten;
• WTW-advies.

Wat zijn de retourvoorwaarden?

U kunt binnen 90 dagen nadat u de bestelling ontvangen heeft uw retour aanmelden. Daarna heeft u nog eens 14 dagen om het product kosteloos terug te sturen. We vinden het belangrijk om het product vervolgens in originele staat en onbeschadigd te ontvangen, zo kunnen we er iemand anders alsnog blij mee maken! Bekijk het product daarom zoals u in de winkel ook zou doen en verpak het product zorgvuldig voordat u het terugstuurt. Bekijk voor verdere retourvoorwaarden deze pagina.

Mag ik een Tweede-kans-product retourneren?

Jazeker, dat mag gewoon binnen de herroepingstermijn van 90 dagen.

Hoe snel word ik terugbetaald?

Mocht u onverhoopt toch uw bestelling willen annuleren of retourneren, dan storten wij het aankoopbedrag binnen 14 dagen, nadat u dit aan ons heeft medegedeeld, aan u terug. Mochten er gebruikssporen op de goederen te vinden zijn dan vindt er mogelijk waardevermindering plaats.

Mijn geleverde product is kapot, wat nu?

Dat is vervelend! Neem contact op met onze klantenservice, zij zullen u zo snel mogelijk helpen met een passende oplossing.

Ik heb mijn bestelling geretourneerd, maar krijg een herinnering van AfterPay

Omdat wij ten opzichte van andere webshops een langere retourtermijn hebben (90 dagen in plaats van 2 weken) en wij bij AfterPay geen zicht hebben in uw rekening (privacywetgeving), krijgt u het bedrag van ons teruggestort zodat u aan uw betalingsverplichting bij AfterPay kunt voldoen. Wij kunnen namelijk niet bij AfterPay zien of u wel of niet heeft betaald.


Bekijk hier de vragen over:

bestellen betalen bezorgen technische vragen overige vragen

Bekijk hier de vragen over:

bestellen
betalen
bezorgen
technische vragen
overige vragen
Ruim assortiment ventilatie producten op voorraad
Uw ventilatie artikelen gratis bezorgd binnen 24 uur
Neem contact op met Ventilatieland België voor al uw vragen
Uniflex VentilAir ventilatie producten bij Ventilatieland BE
Vasco ventilatie producten bij Ventilatieland BE
Zehnder J.E. StorkAir ventilatie producten bij Ventilatieland BE
Grada International ventilatie producten bij Ventilatieland BE
Orcon ventilatie producten bij Ventilatieland BE
Vent-Axia ventilatie producten bij Ventilatieland BE
Itho Daalderop ventilatie producten bij Ventilatieland BE
AirRoxy ventilatie producten bij Ventilatieland BE
Econox ventilatie producten bij Ventilatieland BE

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen