Hieronder vindt u een overzicht van de meestgestelde vragen (Frequently Asked Questions) rondom bezorgen en ophalen. Kunt u het antwoord op uw vraag niet vinden? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder.
< terug="" naar="" het="">
Zijn alle producten altijd op voorraad?
De producten die wij aanbieden in de webwinkel zijn normaal gesproken bij ons voorradig. Mocht er onverhoopt toch een artikel net uitverkocht zijn, dan kunnen wij het artikel meestal binnen enkele werkdagen alsnog leveren. Mocht deze levertijd u niet uitkomen, dan storten wij het aankoopbedrag kosteloos binnen de wettelijke termijn van 14 dagen aan u terug. Uiteraard zullen wij alles in werking stellen om in deze uitzonderlijke situaties u tegemoet te komen, in welke zin dan ook.
Wat is de levertijd van de producten?
Producten die u voor 16:30 uur op werkdagen bij ons bestelt, worden dezelfde dag nog verzonden. Mits deze op voorraad zijn natuurlijk. U heeft ze dan de volgende dag in huis. Wij bezorgen ook op zaterdag. Let op: grote leveringen zullen mogelijk niet met PostNL worden verzonden, maar met een eigen transporteur. Deze leveren NIET op zaterdag.
Wat kost het verzenden? En hoe worden de producten verzonden?
Bestellingen boven de €25,- verzenden wij gratis in heel Nederland en België. Voor bestellingen onder de €25,- vragen wij u een kleine bijdrage van €3,49 voor de verzend- en handlingskosten. Onze producten worden voornamelijk verzonden door PostNL. Grote zendingen op bijvoorbeeld meerdere pallets worden door eigen transporteurs bezorgd. Hier zullen wij u dan persoonlijk over berichten. Maar ook in dat geval betaalt u geen verzendkosten.
Ik wil mijn aankoop direct hebben, kan ik deze ook afhalen?
Op werkdagen tussen 08:30 uur en 16:30 uur is ons afhaalmagazijn geopend. Wij adviseren u wel vooraf de bestelling op onze website te plaatsen, anders kunt u mogelijk te maken krijgen met een langere wachttijd. U kunt bij ons afhaalmagazijn pinnen of contant (gepast) betalen. Wilt u buiten deze tijden ons magazijn bezoeken, neem dan telefonisch contact met ons op. Wij zullen proberen een persoonlijke afspraak met u in te plannen. Het adres van ons magazijn is: Poldergotestraat 2b, 9240, Zele.
Kan ik mijn pakket afhalen bij een PostNL punt?
Jazeker, deze keuze verschijnt zodra u in het winkelmandje kiest voor 'Op een ander adres bezorgen' en u vervolgens bij het kopje bezorging kiest voor 'PostNL'. Dit verschijnt alleen als uw bestelling geen palletlevering betreft.